Apie SUBARU

Žiūrėkite SUBARU istorijos vaizdo klipą

 

 

 

1954 m. vasario mėn. FHI pristatė automobilį P-1, vėliau pavadintą SUBARU 1500 - prototipą su pirmuoju Japonijoje monokoko tipo kėbulu. Jo pagrindu vėliau pradėti gaminti automobiliai SUBARU 360 ir SUBARU 1000.

 


1958 m. kovo 3 d. buvo pagamintas pirmasis masinis SUBARU automobilis - SUBARU 360, gamintas iki pat 1970 m.

1961 m. vasario mėn. pasirodė pirmasis SUBARU krovininis automobilis - SUBARU Sambar, gamintas SUBARU 360 pagrindu.


1966 m. gegužės 14 d. debiutavo SUBARU 1000 - automobilis su priekiniais varomaisiais ratais ir horizontaliu opoziciniu varikliu.

1969 m. rugpjūčio mėn. SUBARU R-2 pakeitė iki tol gamintą SUBARU 360. Jis buvo skirtas prasidėjusiai Japonijos greitkelių erai.


1971 birželio mėn. pradėtas gaminti automobilis SUBARU Leone.

 

 

1972 m. rugsėjo mėn. pasirodė SUBARU Leone 4WD universalas, pirmasis keturiais ratais varomas lengvasis keleivinis automobilis.

1972 m. liepos mėn. pasirodė SUBARU Rex.


1977 m. rugpjūčio mėn. SUBARU Leone 4WD pagrindu pagamintas Šiaurės Amerikai skirtas SUBARU Brat - keturias ratais varomas pikapas.

 

 

 1983 m. spalio mėn. debiutavo SUBARU Domingo - septynių vietų vienatūris automobilis.

1984 m. vasario mėn. pristatytas naujas automobilis - SUBARU Justy. 1987 metais į SUBARU Justy pradėta montuoti pirmoji pasaulyje automatinė pavarų dėžė su elektronika valdomu variatoriumi SUBARU ECVT.


1985 m. vasario mėn. pasaulį išvydo stilingasis SUBARU Alcyone, Amerikoje pardavinėtas SUBARU XT vardu. Tai buvo mažiausią pasipriešinimo koeficientą (0,29) turėjęs automobilis pasaulyje.

 


1989 m. SUBARU įžengė į 2-jų litrų automobilių rinką su visiškai nauju automobiliu SUBARU Legacy.

 

 

1989 m. sausio mėn. Legacy iškart tapo pasaulio rekordininku: JAV Arizonos valstijos techninių testų centre nuo sausio 2 iki sausio 21 dienos buvo įveikta 100 000 km. Per 447 valandas 44 min. ir  9,887 sek. 100 000 km atstumas buvo įveiktas vidutiniu 223,345 km/h greičiu. Rekordiniame važiavime dalyvavo trys standartiniai Legacy automobiliai su 2 litrų varikliais, visi jie ankstesnį pasaulio greičio rekordą pagerino daugiau nei 10 km/h.

 

1991 m. liepos mėn. JAV, o 1991 m. rugsėjo mėn. Japonijoje į automobilių rinką įžengė aukštos klasės coupe - SUBARU SVX, pakeitęs SUBARU XT.

 

 

1992 m. lapkričio mėn. pasirodė SUBARU Impreza.

 

 

 

1997 m. vasario mėn. debiutavo SUV klasės automobilis - SUBARU Forester.

 

 

1997 m.  pasaulio ralio čempionate SUBARU gamyklinė komanda užėmė pirmą vietą.

 

 

 2001 m. pasaulio ralio čempionate SUBARU Impreza vairavęs Richardas Burnsas tapo čempionu.

 

 

2003 m. pasaulio ralio čempionate SUBARU Impreza vairavęs Petteris Solbergas tapo čempionu.

 

 

2006 m. lapkritį Europos rinkoje pradėta oficialiai prekiauti SUBARU B9 Tribeca modeliu.

 

 

2008 m. į lengvuosius automobilius pradėti montuoti SUBARU BOXER DIESEL varikliai.

 

2009 m. į naujos kartos Legacy/Outback modelius pradėta montuoti CVT automatinė transmisija - bepakopis variatorius.

 

 

2009 m. Lietuvoje vykusiuose „Metų automobilio 2010“ rinkimuose nugali SUBARU Legacy.

 

 

 2010 m. SUBARU STI tampa grečiausiu serijiniu sedanu pasaulyje, Niurburgringo trasos ratą įveikusiu per 7.55 min. 

 

 

 2011 m. SUBARU į Forester modelį pradėjo montuoti ypatingai taupų 2.0 l benzininį variklį.

 

 

 2011 m. Frankfurto parodoje pristatomas SUBARU XV modelis

 

 

 

 

Į viršų