STI Racing

Simetriška AWD, DCCD ir pagerinta aerodinamika
Tik SUBARU STI modelyje montuojama naujoji DCCD visų ratų pavara su mechaniniu padidintos trinties diferencialu. Įprastinėmis važiavimo sąlygomis ji sukimo momentą tarp priekinių ir užpakalinių ratų paskirsto santykiu 41/59. Ši pavara yra sujungta su vairo pasukimo kampo jutikliu, kuris nuolat seka vairuotojo veiksmus. Todėl, nepriklausomai nuo kintančių kelio sąlygų, ji automatiškai užtikrina vairo jautrumą, gerą sukibimą, valdymą ir stabilų automobilio važiavimą numatyta trajektorija. Ši naujausios kartos AWD ne tik pagerina automobilio savybes, bet teikia ir malonumą jį valdyti. Įspūdingo dydžio užpakalinis oro aptakas (tai papildomos įrangos elementas) leidžia sukurti didesnį oro srauto slėgį. Naujas AWD, DCCD ir pagerintų aerodinaminių savybių derinys - tai dar vienas sportinės SUBARU prigimties įrodymas.

Į viršų